Μόνο το 15% των παικτών του Steam αφιέρωσε χρόνο για να παίξει τις νέες κυκλοφορίες video games που κυκλοφόρησαν το 2024, σύμφωνα με τα στατιστικά που μοιράστηκε η ίδια η πλατφόρμα στο πλαίσιο του Steam Replay 2024. Το φετινό Replay επιτρέπει στους χρήστες να δουν συνοπτικά τις συνήθειες παιχνιδιού τους, όπως τον αριθμό παιχνιδιών που έπαιξαν, τα αγαπημένα τους είδη, τα achievements που ξεκλείδωσαν και τη μεγαλύτερη συνεχόμενη αφοσίωσή τους σε παιχνίδι. Για τον μέσο χρήστη, ο αριθμός των παιχνιδιών που παίχτηκαν ήταν τέσσερα, τα επιτεύγματα που ξεκλειδώθηκαν ήταν 13 και η μεγαλύτερη αδιάκοπη αφοσίωση ήτανέξι ημέρες.
Επιπλέον, οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να δουν ποια ήταν τα πιο πολυπαιγμένα παιχνίδια τους για το 2024, καθώς και να θυμηθούν τυχόν playtests στα οποία συμμετείχαν. Η Valve ενθαρρύνει τους παίκτες να επισκεφθούν την επίσημη σελίδα του Steam για να δουν αναλυτικά τα στατιστικά τους και να συγκρίνουν τις συνήθειές τους με την προηγούμενη χρονιά.
Στο μεταξύ, μια παλιότερη αντιμονοπωλιακή διαμάχη του 2021 κατά του Steam παίρνει νέες διαστάσεις, καθώς έχει πλέον επεκταθεί σε ομαδική αγωγή. Αρχικά, η υπόθεση περιλάμβανε μόνο τις εταιρείες Wolfire Studios και Dark Catt Studios, αλλά με την πρόσφατη έγκριση από το δικαστήριο, η αγωγή καλύπτει τώρα «οποιουσδήποτε προγραμματιστές, εκδότες ή άτομα» που έχουν αποδεχτεί την προμήθεια 30% του Steam για αγορές που έγιναν μετά την 28η Ιανουαρίου 2017. Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική εξέλιξη για τις σχέσεις της πλατφόρμας με τους συνεργάτες της και ενδεχομένως ανοίγει τον δρόμο για αλλαγές στις εμπορικές πρακτικές του Steam.