Saturday, November 23, 2024
Home » Αιφνίδιο «κήρυγμα» ηγουμένου Νεκτάριου με πολλούς αποδέκτες – Δείχνει Ησαΐα, ποντάρει σε ανακριτές-Σύνοδο

Αιφνίδιο «κήρυγμα» ηγουμένου Νεκτάριου με πολλούς αποδέκτες – Δείχνει Ησαΐα, ποντάρει σε ανακριτές-Σύνοδο

0 comments

Αιφνίδιο «κήρυγμα» ηγουμένου Νεκτάριου με πολλούς αποδέκτες – Δείχνει Ησαΐα, ποντάρει σε ανακριτές-Σύνοδο

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε χθες βράδυ ηανάρτηση του ηγουμένου της Μονής Οσίου Αββακούμ Νεκτάριου, μερικά 24ωρα προτού παρθούν αποφάσεις για ποινική δίωξη ή τερματισμό της έρευνας που αφορά τον ίδιο και τουλάχιστον ακόμη ένα μοναχό.

Με την ανάρτησή του στην ιστοσελίδα του στο Facebook, ο αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Γεωργίου κάνει κάποιες παραδοχές, ενώ επιχειρεί να δικαιολογήσει ταχρήματα που βρέθηκαν στο χρηματοκιβώτιο. Ταυτόχρονα, απορρίπτει τις κατηγορίες για σεξουαλικά κολάσιμες πράξεις.

Αποδίδει δε κάποιες εκφράσεις του ιδίου που είδαν το φως της δημοσιότητας είτε στο παράνομο της καταγραφής τους, είτε σε αστεϊσμούς μεταξύ του ιδίου και άλλου μοναχού/μοναχών.

Ο εν αργία αρχιμανδρίτης απευθυνόμενος σε «ακροατήριο» πιστών, αναφέρεται σε «πρωτόγνωρες αλλά ταυτοχρόνως και πολύ δύσκολες και ψυχοφθόρες καταστάσεις, οι οποίες «συνετάραξαν την ψυχή μας, δεν έθεσαν όμως ουδεμία στιγμή υπό δοκιμασία την πίστη μας στον Θεό».

Σχολιάζοντας εμμέσως κάποια από όσα του καταλογίζονται, αναφέρει: «Μετατραπήκαμε σε ανθρώπους που εξαπατούν τους πιστούς, που κλέβουν την Εκκλησία, που παρενοχλούν σεξουαλικά συνανθρώπους τους κ.λ.π. Και όλα αυτά από την μία μέρα στην άλλη».

Την ίδια στιγμή, ο αρχιμανδρίτης «δείχνει» τον Μητροπολίτη Ταμασού Ησαΐα, παραπέμποντας σε ποινικά και εκκλησιαστικά αδικήματα και καταγράφοντας τα ακόλουθα:

α) Είδαμε απρόσμενα κουκουλοφόροι να εισβάλουν στο μοναστήρι, προσβάλλοντας την ιερότητα του χώρου του,

β) είδαμε να αφαιρούνται παράνομα, όχι μόνο τα επίσημα βιβλία και έγγραφα της Μονής μας αλλά και προσωπικά μας είδη και ιδιωτικά μας έγγραφα και να κατάσχονται επίσης παράνομα,

γ) είδαμε το μοναστήρι μας να κλειδώνεται και να ερημώνει, ενώ τέτοια ενέργεια από επίσκοπο την απαγορεύουν οι ιεροί κανόνες,

δ) υποχρεωθήκαμε με αφόρητη πίεση και απάνθρωπη συμπεριφορά σε ομολογία πράξεων, που ουδέποτε κάναμε,

ε) εκδιωχθήκαμε παράνομα από το μοναστήρι μας, αναγκαζόμενοι να παραβούμε την ιερή υποχρέωση μας για εγκαταβίωσή μας ως μοναχοί εντός της ιεράς μονής μας.

Στο σημείο αυτό επικαλείται την παράνομη καταγραφή όλων όσων φαίνεται να τον ενοχοποιούν, αναφέροντας ότι: «Το σημαντικότερο, είναι, ότι όλα τα «στοιχεία», επί των οποίων επιχειρείται να στηριχθεί η θεμελίωση των αδίκων κατηγοριών εναντίον εμού και των αδελφών της Μονής μας, είναι παράνομα και προήλθαν από μη νόμιμη καταγραφή του ιδιωτικού βίου και των ιδιωτικών συνομιλιών όλων ημών, χωρίς εμείς να το γνωρίζουμε».

Αμέσως μετά, αναγνωρίζοντας πως αν και παράνομες κάποιες καταγραφές, θεάθηκαν προφανώς από χιλιάδες πολίτες, παρατηρεί:

«Παρ’ όλα αυτά, και μην παραγνωρίζοντας ότι στην πραγματικότητα έχετε δει στιγμιότυπα από τον τρόπο ζωής μας και έχετε ακούσει ιδιωτικές συνομιλίες μας, αν και τονίζουμε, ότι η καταγραφή τους και η δημοσιοποίηση τους έγινε παράνομα, σας οφείλουμε – για όσα εν γένει έχετε δει και έχετε ακούσει για μας – μία εξήγηση από καρδιάς.

Ακολούθως, αντιλαμβανόμενος τις κατηγορίες για την οικονομική διαχείριση της μονής και τις εισφορές που έγιναν, σημειώνει:

α) τα χρήματα που μας δώσατε με την καρδιά σας και πολλοί από εσάς από το υστέρημα σας, τα διαχειριστήκαμε μόνον προς όφελος του μοναστηριού μας, που είναι και δικό σας μοναστήρι. Δεν αποτέλεσαν ευκαιρία ή αφορμή για προσωπικό πλουτισμό.

β) ουδέποτε ήλθαμε σε πράξεις ερωτικής συνεύρεσης μεταξύ μας ή επιδιώξαμε να έλθουμε με άλλα άτομα ή πιστούς. Για φράσεις όμως της καθημερινότητας, που ακούγονται σε δημοσιευμένα στιγμιότυπα και που επαναλαμβάνουμε, ότι παράνομα καταγράφηκαν, απολογούμαστε και ζητούμε τη συγχώρεση σας, στο μέτρο που κρίνετε, ότι αυτές δεν έπρεπε να ακουσθούν από χείλη μοναχών.

Είναι ανθρώπινο,η καθημερινή συνύπαρξη μας να δημιουργεί οικειότητα, εμπιστοσύνη και εγγύτητα μεταξύ μας, που κάποιες φορές εξωτερικεύεται μέσα και από – εν τινι μέτρω για πολλούς – «τολμηρούς» αστεϊσμούς, χωρίς όμως καμία περαιτέρω συνέπεια ή υπονοούμενη συνέπεια.

Μερικοί εξ ημών έχουμε πράγματι τραπεζικούς λογαριασμούς και ακίνητη περιουσία. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι ταυτόχρονα είμαστε και κληρικοί, και ως κληρικοί υποχρεούμαστε να έχουμε τραπεζικό λογαριασμό για την καταβολή της μισθοδοσίας μας, δικαιούμαστε, δε, να έχουμε και όποια ακίνητη περιουσία. Επαναλαμβάνουμε, ως κληρικοί. Αυτό, όμως, δεν μας κάνει κλέφτες των χρημάτων, που εσείς μας δωρίσατε για το μοναστήρι μας, που είναι και δικό σας μοναστήρι.

Philenews.com

You may also like

Leave a Comment

Our Page contains news reposts. We are not responsible for any inaccuracy in the content

Copyright © All rights reserved Faros On Air 

Designed and Developed with 🧡 by eAdvertise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More