Η CD Projekt Red (CDPR) έχει ξεκινήσει να προετοιμάζει το έδαφος για το επόμενο παιχνίδι της σειράς The Witcher, μετά την αμφιλεγόμενη κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 και την κατοπινή αποκατάστασή του. Το στούντιο έχει αλλάξει την τεχνολογία του, αντικαθιστώντας τη μηχανή REDengine με την Unreal Engine 5, ώστε να υποστηρίξει πολλαπλά πρότζεκτ ταυτόχρονα. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο τεχνολογίας, Charles Tremblay, η μετάβαση αυτή δεν ήταν εύκολη, αλλά δίνει τη δυνατότητα για πιο αποδοτική ανάπτυξη και καλύτερη συνεργασία των ομάδων.
Η CDPR επιθυμεί το νέο Witcher να είναι μεγαλύτερο και καλύτερο από το The Witcher 3 και το Cyberpunk 2077, ενώ στόχος είναι να αποφευχθούν προβλήματα όπως τα τεχνικά θέματα στις εκδόσεις για παλιές κονσόλες. Ο Tremblay τόνισε ότι η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερη προσοχή στις εκδόσεις για κονσόλες, προσπαθώντας για έναν συγχρονισμένο πολυπλατφορμικό λανσάρισμα. Εξήγησε, ωστόσο, ότι η ταυτόχρονη κυκλοφορία σε όλες τις πλατφόρμες ίσως να μην είναι εφικτή.
Ο CEO Michał Nowakowski ανέφερε ότι τα λάθη της καθυστερημένης ανάπτυξης για PS4 και Xbox One δεν πρέπει να επαναληφθούν, ώστε να αποφευχθούν νέα προβλήματα. Επιβεβαίωσε πως η CDPR σχεδιάζει να διατηρήσει υψηλή ποιότητα στις εκδόσεις όλων των πλατφορμών.
Η ανάπτυξη του επόμενου Witcher και της συνέχειας του Cyberpunk 2077 βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, χωρίς όμως να έχουν ανακοινωθεί επίσημες ημερομηνίες κυκλοφορίας ή συγκεκριμένες πλατφόρμες. Η CDPR στοχεύει να παραμείνει φιλόδοξη και να προχωρήσει σε πιο εντυπωσιακά και σταθερά παιχνίδια, αποφεύγοντας τα λάθη του παρελθόντος.